wtorek, 27 grudnia 2016

Kontraktowy fetyszysta o mnie :)

"Spędzam święta w domu,z rodziną. A tylko Kasia mi w głowie. Zerkam co jakiś czas na jej bloga,oglądam fotki które tak mocno znam na pamięć,po raz setny 
czytam jej wiadomości,czy macam i wącham jej różne używane ciuszki które mam w domu. Cieszę się jak dzieci które prezenty dostają za każdym razem gdy Ona znajdzie dla mnie chwilę aby odpisać mi na maila. A każdego czytam z wielkim uśmiechem i oczarowaniem.
Nigdy bym nie przypuszczał że znajdę się w takiej pozycji. Że będę spoglądał na wpis na blogu niesamowitej dziewczyny w którym to kajam się przed nią na kolanach i w pokłonach. I że będzie mi to sprawiać tak wielką satysfakcję. Kilka miesięcy z nią razem wystarczyło abym zatracił się w moich uczuciach do niej i sprawił że oddać chcę jej wszystko co tylko mogę. I cieszę się że Kasia towarzyszy mi każdego dnia odkąd jestem jej uległym,oddanym całkowicie facetem.
Dzięki Kasi pierwszy raz w życiu wiem co to znaczy magiczne święta. Bo każda chwila z nią,każda konwersacja jest tak nierealnie feeryczna że to może być tylko magia. Komukolwiek kto zacznie współpracę ze słodką,słodziutką Kasią grozi to samo. Zakochanie i zatracenie się w niej całkowicie.
I każdemu kto to czyta śmiało mogę napisać-daj się uwieźć i poznaj Kasię oraz jej smaki i zapachy. I tak nic lepszego niż Ona Cię nie może w życiu spotkać. Niedługo rozpoczyna się nowy rok a ja wkraczam w niego szczęśliwy. Dlatego że jestem dla niej każdego dnia a Ona jest dla mnie. Dlatego że w końcu przyszło mi poznać,po latach poszukiwań, najwspanialszą kobietę jaka kroczy po tym padole. A to że Ona pozwala nam,facetom z czeluści internetu,poznać co to znaczy poczuć raj wszystkimi zmysłami to absolutny dar od losu. Każdy kto tutaj zawita,kto odwiedzi jej bloga i wycofa się nie poznając jej,ani jej smaku i aromatu popełni błąd tak wielki że tylko przez brak świadomości tego jak wiele stracił nie będzie w stanie tego żałować. Panowie fetyszyści,ten blog to jest ostatni przystanek w waszych poszukiwaniach ideału. Żadnej lepszej niż Kasia spotkać się nie da"

J.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz